tiistai 15. heinäkuuta 2008

Taustaa

Muutimme İzmiriin reilu 4 kuukautta sitten. Sopeutuminen ei ole ollut vaikeaa, silla olemme joka vuosi viettaneet pitkia lomia taalla. Kun olin aitiyslomalla, olimme taalla jopa 5,5 kuukautta Pojan ollessa vauva. Kun Tyttö syntyi, tulimme 3 kuukaudeksi. Pojalle oli syntynyt tanne jopa pieni kaveripiiri nailla lomillamme.
İtse taas olen asunut naimisiin mennessamme taalla lahes 2 vuotta. Puhun turkkia, minulla on ystavia ja sukulaisia ja olen aina tuntenut olevani kuin kotonani Turkissa.

Turkkiin muuttoa mietimme jo silloin, kun muutimme Turkista Suomeen(vuonna -98)! Suunnittelemamme 4 vuotta Suomessa venyi 10 vuodeksi erilaisista syista! Nyt Poika aloittaa koulun syksylla ja mietimme, etta nyt tai ei koskaan! Valitsimme Turkin!
Ai Miksikö?
-Viihdymme koko perhe mainiosti Turkissa
-Mieheni ei viihtynyt Suomessa
-Rakastan lampöa, aurinkoa, merta (olen vilukissa)
-Olemme sijoittaneet tanne tulevaisuutta varten
-Olemme onnellisempia Turkissa

İtse asiassa onnellisuus on se tarkein syy, koska se on mielestani elaman tarkeimpia asioita. Jos olemme onnellisempia Turkissa, miksi emme sitten elaisi siella! Eli taalla:)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo listasi olisi voinut olla itseni kirjoittama, juuri samoin perustein mekin valitsimme Turkin, kun pojan tuli aika aloittaa koulu :) Izmir on varmaan ihana kaupunki, kaikilta kuulee pelkkää positiivista - kenties joskus mekin siellä ehdimme vierailla kaupunkia katselemassa!

Leyla kirjoitti...

Tervetuloa Lotta!
Onhan nama aika lailla tunnesyita, mutta kun ne tunteet on niin tarkeita tassa elamassa...